Шкода, що сьогодні фізика часто займає одне з останніх місць у рейтингу серед усіх шкільних предметів за рівнем зацікавленості учнів у їх вивченні. Тож наші вчителі на власному прикладі демонструють, як сформувати пізнавальний інтерес та бажання вивчати цю дисципліну
У 6-Б класі провели цікавий урок «Пізнаємо фізику завдяки експериментам»
А 9-А та 10-Б класи змагалися у швидкості розв’язання кросвордів та ребусів на фізичну тематику.
Урок в 10-А: «Фізика безпечного носіння чашки кави в руках». Діти з’ясували, що існує дві стратегії, аби максимально ефективно і без втрат донести філіжанку кави: синхронізація коливань рідини й чашки або, навпаки, їхня розсинхронізація, де коливання один одного компенсують.
Учні 9-А, 10-Б та 11-А класів переглянули фрагменти серіалу «ЧОРНОБИЛЬ» американського каналу HBO та британського Sky Atlantic.
Учні 7-А та 7-Б вшанували пам’ять про Чорнобильську трагедію, переглянувши документальні відеофрагменти.
Учні 9-Б класу провели урок у ролі вчителів фізики та розповіли учням 7-А про експериментальні прилади, їх роль у житті та показували, як саме вони працюють.
Учні 8-х класів виконували творче завдання із складанням електричного кола.